משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 249₪
הירשמי לניוזלטר וקבלי 5% הנחה להזמנה ראשונה
משלוח עד הבית תוך 1-10 ימי עסקים

תקנון החזרות ומשלוחים

הזמנות אונליין

המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות.
משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה. נא הקפידי למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
הזנת פרטי זיהוי שגויים במסגרת ההזמנה לא תאפשר אספקת המוצרים למזמין. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית. 

  • רכישה שבוצעה באתר האונליין הרשמי של Malu Wilz ישראל – השירות והאחריות יינתנו על ידי החברה בלבד, לא ניתן לפנות לנקודת מכירה עם בעיה בהזמנה.
הזמנות שבוצעו אונליין באתר של מרכז שיווק / פיזית בנקודות מכירה
רכישה שבוצעה באמצעות נקודות המכירה המורשות שלנו (פיזית או באתר האונליין של נקודת המכירה) – השירות והאחריות יינתנו באופן בלעדי על ידי נקודת המכירה בה בוצעה הרכישה.
מדיניות פרטיות

התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי, כאשר קיימת אפשרות לקנייה בתשלומים, בהתאם לגובה הקנייה.
פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים. ניתן לשלם באמצעות google pay, hvr, apple pay ו bit.

עלות דמי משלוח: 35₪ לחבילה, במידה ורוכשים בסכום של מעל 249₪ המשלוח בחינם.

מדיניות ביטולים

במקרה של ביטול הזמנה על ידי הלקוח/ה, גם אם ההזמנה טרם נשלחה, תחול עמלת ביטול בגובה 5% מסכום ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. עמלה זו מכסה את העלויות המנהלתיות והתפעוליות הכרוכות בטיפול בהזמנה עד לשלב הביטול. סכום העמלה ינוכה מההחזר הכספי שיועבר ללקוח/ה בעקבות הביטול.

זמני אספקה

עד 1-10 ימי עסקים.

תנאי התשלום באתר זה יכולים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

מדיניות משלוחים

משלוח יגיע ליעד המבוקש תוך 1-10 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה.

בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום. המשלוח מתבצע על-ידי חברת שליחויות והחברה אינה אחראית לעיכובים הנגרמים בגלל החברת שליחויות.

לאחר אישור ההזמנה וביצוע התשלום, תתקבל הודעה על אישור קבלת ההזמנה.

כמו כן, תשלח לדואר האלקטרוני של הלקוח הודעה על תחילת הטיפול בהזמנה. ניתן לעקוב אחרי הטיפול בהזמנה באמצעות האזור האישי של הלקוח באתר.

המוצרים יסופקו לרוכש במחיר שמוגדר ליד כל מוצר ומוצר בתוך דף המוצר. לרוכש תינתן אפשרות לביצוע איסוף עצמאי וזאת בתיאום מראש ולפי הנחיות האתר בלבד.

זמן אספקה הינו על פי ימי עבודה שאינם כוללים ימי שישי ושבת וחגי ישראל. המוצר יגיע לבית הלקוח באריזה סגורה.

במקרה בו המוצר לא הגיע אל יעדו או לא הגיע באריזה באריזה סגורה, יש לפנות באופן מידי להנהלת האתר שזו תפעל לאיתור הבעיה. חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר.

החזרות והחלפות

ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 ימים מיום קבלתם. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש.

ניתן להחזיר/ להחליף את המוצר במשרדינו בכתובת: מנחם בגין 150, ת״א. קומה 15 . בתיאום מראש ⁦.054-822-0108⁩

או באיסוף המוצר ע״י שליח בעלות 35 ₪.

לאחר קבלת המוצר למשרדינו והמוצר עומד בתנאי ההחזרה, תעניק החברה החזר כספי או זיכוי על מחיר המוצר ששולם לאחר הפחתת דמי משלוח, עפ”י הקבוע בחוק.

החברה איננה מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל או דואר רשום.

התאמת גוון
  1. התאמת גוון המתבצעת ע״י הלקוחה-  אם נעשה שימוש במוצר, לא ניתן להחזיר או להחליף את המוצר על פי הנחיות משרד הבריאות. 
  2. התאמת גוון שהתבצעה על ידינו בוואטסאפ – במידה והגוון אינו תואם ניתן להגיע להחלפה במשרדי החברה בכתובת : מנחם בגין 150 , ת״א. בתיאום מראש : .054-822-0108⁩ או שניתן לבצע החלפה/החזרה של המוצר למשרדי החברה ע״י שליח בעלות משלוח 35 ₪ 
  3. התאמת גוון שהתבצעה במשרד – במידה ולא נעשה שימוש במוצר, ניתן יהיה להחזירו או להחליפו בתוך 14 יום מיום הרכישה. במידה ונעשה שימוש במוצר, לא ניתן יהיה להחליף אות להחזיר. 
  4. התאמת גוון שבוצעה בנקודת מכירה – לכל בעייה עם הגוון יש ליצור קשר עם נקודת המכירה בלבד. לא יתקבל מענה לכך במשרדי החברה.

התחברות לאתר